» Ediční plán ke stažení
Co dokáže tisk?
• Tisk má stále významný podíl na konzumaci médií.
• Noviny jsou dnes jednoznačně první volbou při „být informován“ a „pochopit aktuální dění“.
• Tisk celkově má sílu inspirovat a poskytovat dobré tipy (více než TV) a má téměř stejné skóre jako TV při konečném nákupním rozhodování.
• V oblasti bydlení jednoznačně určuje trendy pro produkty a značky.
• Reklama v tisku všeobecně je po TV druhá nejdůvěryhodnější.
• Reklama v odborných časopisech je hodnocena jako nejdůvěryhodnější ze všech typů médií.
• Pro efektivitu je velmi důležitá soustředěnost konzumentů na reklamu v tisku. Tento atribut „vlastní“ dnes pouze tisk!
• K tisku se čtenář vrací vícekrát a jeden titul je čtený dalšími téměř 4 lidmi.
• Významná část čtenářů nezná přesnou cenu novin nebo časopisů = neodmyslitelná součást dne, povinné zboží.
• V průběhu týdne se téměř 9 z 10 lidí (89,5 %) věnuje čtení časopisů nebo novin, ať už v papírové, nebo online podobě.
• Týdně jeden čtenář stráví čtením printu 6 hodin 34 minut a čtením internetu 8 hodin 27 minut.
• Ženy čtou všeobecně více než muži papírová vydání novin či časopisů, ale v online světě je skóre mužů a žen vyrovnané.
• Muži preferují noviny, zatímco ženy čtou více časopisy.